Більше 122 тисяч адмінпослуг отримали громадяни Донеччини з початку 2020 року

Більше 122 тисяч адмінпослуг отримали громадяни Донеччини з початку 2020 року

Головним управлінням ДПС у Донецькій області за 8 місяців 2020 року платникам надано 122,4 тис. адміністративних послуг. Серед них найбільш популярні – видача картки платника податків про реєстраційний номер облікової картки платника податків та відомості з Держреєстру фізичних осіб - платників податків щодо суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Податкова Донеччини нагадує, що для фізичних осіб запроваджено дуже зручний електронний сервіс «ЕК для громадян» в «Електронному кабінеті» http://cabinet.tax.gov.ua/individual.
[banner_google_v_texte]
{banner_google_v_texte}
[/banner_google_v_texte]
[banner_ads_bid_v_news]
{banner_ads_bid_v_news}
[/banner_ads_bid_v_news]
За допомогою цього сервісу фізична особа зможе, не виходячи з дому (а це в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції є дуже актуальним) створити та спрямувати до ДПС заяву на реєстрацію особи (у тому числі новонародженої дитини) в Держреєстрі фізичних осіб - платників податків.

Змінили адресу чи прізвище? – замінити ці дані у Картці платника податків про присвоєний реєстраційний номер вам допоможе режим «Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб (форма № 5ДР)».

Ну, а отримати інформацію щодо своїх доходів ви завжди зможете за допомогою режиму «Запит про суми виплачених доходів».

Нагадуємо, що вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Вернуться назад