Валерій Маковецький про перспективи розвитку “Фокстрот. Техніка для дому”

Валерій Маковецький про перспективи розвитку “Фокстрот. Техніка для дому”

26 років тому Валерій Маковецький разом з Геннадієм Виходцевим розпочали спільний бізнес – оптову торгівлю електронікою та побутовою технікою, що з часом переросла у роздрібну торгівлю та появі на ринку відомого бренду “Фокстрот”. Бізнесмени-початківці завжди стояли перед вибором – знайти єдине правильне рішення з багатьох можливих, що виокремить їх від конкурентів та зміцнить лояльність покупців. Те, що дозволить їхньому бізнесу втриматися на плаву. Багаторічний досвід пошуку та вибору найкращої стратегії призвів до того, що торгівельна мережа Фокстрот сьогодні є найбільш впізнаваним брендом України зі стабільно позитивною репутацією.

Матеріальним доказом правильності обраного курсу є 162 магазини мережі, розміщені у 90 населених пунктах України, та ефективний офіційний інтернет-магазин. А Валерій Маковецький сьогодні - один з найдосвідченіших бізнесменів країни, співзасновник низки відомих брендів – “Фокстрот. Техніки для дому”, “Секунда”, DEPO't center та Fantasy Town (ТРЦ та розважальні центри для родинного шопінгу).

Валерій Маковецький: програма розвитку Фокстрот відповідає світовим трендам


За останнє десятиріччя значна частка глобальних комерційних операцій світу та України перемістилася у віртуальний простір. Аналітики української компанії GFK у своєму звіті проаналізували динаміку продажів у сегменті побутової техніки та електроніки за перші п’ять місяців 2020 року, зафіксувавши пожвавлення ринку зазначеного сегменту на 13% у гривні. Саме тому у довгострокових планах рітейлера Фокстрот – зміцнити дієву омніканальну бізнес-модель, вибудовану протягом останніх 5-7 років. Для цього потрібно наростити частку онлайн-торгівлі в загальних обсягах продажів та з'єднати процес купівлі/продажу в інтернет-магазині Foxtrot.ua з аналогічними процесами у реальних “цегляних” магазинах під брендом Фокстрот.

Для виконання програми розвитку у Фокстрот було інвестовано значні ресурси. У першу чергу було придбано, встановлено та налаштовано платформу SAP. Ця CRM-система спростила та систематизувала рух товарів, інформацію про складські залишки та запити покупців щодо купівлі обраної електроніки та побутової техніки. Використання платформи SAP зміцнило позиції рітейлера в онлайн-торгвлі.

Одночасно з імплентуванням однієї з найкращих в Україні систем управління відносин з клієнтом (SAP) компанія вклала кошти в оновлення та оптимізацію сайту Foxtrot.ua, якому у 2020 році виповнилося 17 років. Паралельно з модернізацією сайту була запущена нова маркетингова стратегія “Живи наживо” та суттєво нарощено присутність компанії у соціальних мережах – у Фейсбуці, ТікТок та Інстаграм.

Одним з проміжних результатів виконання програми розвитку став ріст частки онлайн-продажів компанії до 16,6% у серпні 2020 року. Для порівняння – у грудні 2018 року вона дорівнювала 10%. Зауважимо, що інтернет-магазин Фокстрот доповнюється 162 власними реальними магазинами компанії, які мають добру репутацію та сформований пул лояльних клієнтів.

Валерій Маковецький розповідає про традиційні магазини в системі омніканальності


Бізнесмен Маковецький вважає, що “компанія має достатню кількість цегляних магазинів. Наразі збільшувати цю частку Фокстрот не планує. Тим більше, що за кількістю традиційних магазинів – 162 – торгова мережа посідає перше місце у своєму сегменті рітейлу в Україні.

Реальні магазини Фокстрот з квітня 2019 році були залучені до процесу оновлення формату. Низка магазинів пройшла процес релокації (перенесення в місця більшого трафіку покупців).

Крім переміщення торгових точок, компанія інвестує кошти у нові формати. Для цього закуповується сучасне вітринне обладнання, впроваджуються цікаві маркетингові ініціативи та сучасні технології продажів. Повне переформатування однієї торгової точки вартує мережі 4-6 мільйонів гривень. З квітня 2019 року було відформатовано 33 магазини мережі Фокстрот.

Валерій Маковецький: Фокстрот як започатківець галузі в Україні


Торговельна мережа Фокстрот стояла у витоків рітейлу електроніки та побутової техніки в Україні. Незважаючи на високий рівень конкуренції у галузі, компанія вистояла під час усіх економічних та політичних криз і здобула прихильність українців. Фокстрот демонструє лідерські якості та з року в рік зміцнює своє положення на вітчизняному ринку електроніки та побутової техніки. Задля цього Валерій Маковецький, як голова наглядової ради Foxtrot, спрямовує курс розвитку мережі як омніканального продавця та стимулює менеджмент і команду постійно вдосконалюватися.
Вернуться назад